پکیج پست اینستاگرام
توضیحات

اهمیت طراحی پست اینستاگرام برای داشتن پیج پردرآمد و محبوب در اینستاگرام

زمانی که شما در پیج اینستاگرام خود از یک پست اینستاگرام طراحی شده و یکسان برای تمامی پست‌های اینستاگرامی که انتشار می‌دهید استفاده می‌کنید، به آن قالب اینستاگرام گفته می‌شود. این قالب‌های طراحی (طراحی پست اینستاگرام با گوشی) شده می‌توانند در بردارنده رنگ سازمانی، لوگو و دیگر عوامل مرتبط با برند شما مانند اطلاعات تماس و غیره باشند. زمانی که شما چنین قالبی داشته باشید، ظاهر و طراحی پیج اینستاگرام شما مرتب و آراسته خواهد بود و همین مرتبی و آراستگی در ذهن مخاطب ماندگار خواهد شد. زمانی که شما از یک قالب طراحی شده استفاده می‌کنید، باعث می‌شوید که مخاطب توجهش بیشتر به سمت پست‌های اینستاگرام شما جلب شود و همین توجه بیشتر باعث ماندگاری و گاهی اوقات فروش بیشتر محصولات یا خدمات شما شود.

برندهای زیادی در اینستاگرام رقابت می‌کنند زمانی که شما برای طراحی قالب اینستاگرام خود هزینه می‌کنید و زمان می‌گذارید، علاوه بر اینکه در بین رقبای خود منحصر به فرد می‌شوید، فالوورهای اینستاگرام بیشتری جذب می‌کنید و با طراحی صفحه اینستاگرام حرفه‌ای پیروز میدان می‌شوید. گاهی اوقات بعضی از کسب و کارها ترجیح می‌دهند به‌جای استفاده کردن از قالب‌های از پیش تعیین شده و یا قالب‌های خیلی ساده، یک قالب اختصاصی و طراحی شده برای برند خود داشته باشند.

به همین علت می‌توانند از افراد متخصص و حرفه‌ای در این زمینه کمک بگیرند تا این کار را برای آن‌ها انجام دهند. گاهی اوقات فالوورها با دیدن پست اینستاگرام جذاب شما ترغیب به خرید محصولات و خدمات می‌شوند. فالوورها پست با کیفیت شما را برای دوستان خود ارسال می‌کنند. این کار به افزایش فالوورهای شما کمک می‌کند. این اشتراک گذاری باعث افزایش فروش شما می‌شود. 

نقش طراحی پست‌ اینستاگرام در رشد پیج اینستاگرام

اینستاگرام یک اپلیکیشن جذاب است که فضای مناسبی را برای تبلیغ در پیج اینستاگرام شما فراهم کرده است. این شبکه اجتماعی تصویر محور بوده و شما با قرار دادن چند پست و استوری می‌توانید فروش خود را به مقدار قابل توجهی افزایش دهید. برند و محصولات خود را تبلیغ کنید و آن‌ها را در معرض شناخت و معرفی به مخاطب قرار دهید. استفاده از یک شیوه‌ی منحصر به فرد و خاص، به شهرت و محبوبیت پیج کاری اینستاگرام شما می‌افزاید. یکی از اصلی ترین مکمل ها بعد از طراحی سایت فروشگاهی، طراحی پیج اینستاگرام حرفه ای است.

 

تفاوت طراحی پست اینستاگرام گرافیکی و لی اوت اینستاگرام چیست؟

منظور از طراحی لی اوت اینستاگرام انتخاب 9 یا 15 پست پشت سر هم هست که دارای یک هویت بصری باشد و همگی از یک قاعده مثل رنگ بندی یا ترتیب پست ها داخل پیج اینستاگرام شما پیروی کند. اما در طراحی پست شما فقط یک پست گرافیکی برای پیج خود سفارش میدهید و ممکن است از قواعد گرافیکی یا محتوایی پیج شما پیروی نداشته باشد.

به عبارتی یک طراحی گرافیکی پیج اینستاگرام لذت بخش می تواند موجب تبلیغات غیر مستقیم و پنهانی برای محصول شما شود. باید اعتراف کنیم اولین چیزی که مخاطب را جذب می‌کند، یک پست گرافیکی شکیل و چشم نواز داخل پیچ اینستاگرام شما است. طراحی پست های اینستاگرام با توجه به اصول آن، همان چیزی است که مخاطب را به سمت پیج اینستاگرام شما می‌کشد. به محصول فرصت معرفی خود را می‌دهد و در نتیجه موجب افزایش فروش و افزایش فالوور واقعی و هدفمند پیج اینستاگرام شما می شود. هر محصول، شیوه‌ی طراحی پست اینستاگرام مخصوص به خود را می‌طلبد، ولی در نهایت هدف این است که محصول شما در دید مخاطب برجسته شود. این طراحی‌ها برای عکس، ویدئو، استوری و … متفاوت انجام می‌شود.

 

روش های طراحی پست اینستاگرام

راه‌های بسیاری برای طراحی پست‌ها وجود دارد که شاید خود فرد هم با استفاده از این روش‌ها بتواند از پس طراحی پست‌های اینستاگرام بربیاید، ولی در بیشتر موارد این امر، امری تخصصی محسوب شده و هر کس قادر به طراحی پست‌های جذاب برای اینستاگرام نخواهد بود. از آن جایی که عکس‌ها در بهتر دیده شدن پیج اهمیت بسیاری دارند، سپردن طراحی چنین پست‌هایی به افرادی که در این زمینه تخصص دارند، مناسب‌تر از انجام آن‌ها توسط خود فرد خواهد بود. نمادین با چندین سال تجربه در زمینه مدیریت شبکه های اجتماعی، به بهترین نحو محصولات و خدمات شما را در قابل پست‌های اینستاگرامی در اختیار مخاطب قرار داده و با رعایت اصول در زمینه طراحی پست اینستاگرام و همچنین داشتن خلاقیت‌های منحصر به فرد در جذب مخاطب بیشتر به پیج شما کمک خواهد کرد.

   

نکته: این فایل وکتور است و برای استفاده به صورت لایه باز و قابل ویرایش، باید در نرم‌افزار ایلوستریتور (Illustrator) در کامپیوتر باز شود، در فتوشاپ و نرم‌افزارهای دیگر بدون لایه و غیرقابل ویرایش است.

سایر نمونه کارها
قالب آماده پست اینستاگرام

قالب آماده پست اینستاگرام

بهنام داداشی بهنام داداشی

تاریخ انتشار: 26 اردیبهشت 1403
قالب لایه باز پوستر و تراکت تبلیغاتی
قالب سربرگ اداری

قالب سربرگ اداری

بهنام داداشی بهنام داداشی

تاریخ انتشار: 20 اردیبهشت 1403
فایل های مشابه
قالب پست اینستاگرام

قالب پست اینستاگرام

Hanieh graph Hanieh graph

تاریخ انتشار: 29 اردیبهشت 1403
طرح پست لایه باز اینستاگرام

طرح پست لایه باز اینستاگرام

علی انصاری علی انصاری

تاریخ انتشار: 29 اردیبهشت 1403
سوالات و نظرات
برای ارسال سوال و نظر ابتدا وارد و یا عضو سایت شوید.
اطلاعات فایل
تاریخ انتشار:
09 اسفند 1401
تعداد فروش:
2
نرم‌افزار مورد نیاز:
Adobe Illustrator
فرمت فایل:
AI , EPS , JPG
ورژن:
2017 به بالا
لایه باز:
بله
حجم فایل:
5 مگابایت
مد رنگی:
RGB
رنگ:
مشکی
رزولوشن:
1080*1080