بک گراند انتزاعی مشکی قرمز رایگان
توضیحات

وکتور (Vector) چیست؟

وکتورها با توجه به کاربردهای بسیاری که دارند، جزو رایج‌ترین فرمت‌های تصویر برداری هستند که مورد استفاده قرار می‌گیرند. وکتور یک فایل لایه باز است که به‌صورت SCII به‌معنی نقطه با مختصات (X,Y) تعریف می‌شود و به‌کمک آن می‌توانید به‌راحتی هر ایده‌ای که به ذهنتان می‌رسد را طراحی و اجرا کنید. به‌طور کلی این نوع از تصاویر، به‌صورت بُرداری و ریاضیاتی تعریف می‌شوند. به‌این ترتیب که تصاویر وکتوری در قالب مجموعه‌ای از مشخصات هندسی هم‌چون نقاط، خطوط، چند ضلعی‌ها، دایره‌ها و منحنی‌ها ذخیره می‌شوند. تصاویر برداری حجم کمی دارند، اما با وجود همین حجم کم، این امکان را به‌شما می‌دهند که بتوانید اندازه این تصاویر را بدون افت کیفیت، تا مقدار بسیار زیادی تغییر دهید.

شاید دلیل اصلی این‌که وکتورها قابلیت زوم و تغییر اندازه بی‌نهایت تصاویر را در اختیار ما قرار می‌دهند، این باشد که تصاویر وکتوری مستقل از رزولوشن هستند. به‌این ترتیب، هر چقدر که ما این تصاویر را در هر رزولوشنی بزرگ و کوچک کنیم، افت کیفیت نخواهیم داشت و می‌توانیم بدون این‌که جزییاتی را از دست بدهیم از تصاویر استفاده کرده و آن‌ها را با وضوح بالا چاپ کنیم.

البته نکته مهمی که می‌بایست به آن توجه کنید این‌است که در این روش از طراحی، شما فقط امکان به‌دست آوردن سوژه اصلی تصاویر را دارید و جزییاتی هم‌چون سایه‌ها و انعکاس‌های نور را باید به‌صورت جداگانه طراحی و به تصاویر خود اضافه کنید.

 

   

نکته: این فایل وکتور است و برای استفاده به صورت لایه باز و قابل ویرایش، باید در نرم‌افزار ایلوستریتور (Illustrator) در کامپیوتر باز شود، در فتوشاپ و نرم‌افزارهای دیگر بدون لایه و غیرقابل ویرایش است.

سایر نمونه کارها
قالب بنر وبسایت تبلیغاتی فروش
قالب آماده پست اینستاگرام

قالب آماده پست اینستاگرام

بهنام داداشی بهنام داداشی

تاریخ انتشار: 09 اردیبهشت 1403
قالب لایه باز پوستر و تراکت تبلیغاتی
فایل های مشابه
پکیج20عددی طراحی کاور و پس زمینه اشاره
پک 60 تایی بکگراند اتاق

پک 60 تایی بکگراند اتاق

digi file digi file

تاریخ انتشار: 30 فروردین 1403
براش های کاربردی(39عدد)

براش های کاربردی(39عدد)

ایران گرافیک ایران گرافیک

تاریخ انتشار: 21 فروردین 1403
سوالات و نظرات
برای ارسال سوال و نظر ابتدا وارد و یا عضو سایت شوید.
اطلاعات فایل
تاریخ انتشار:
01 خرداد 1402
تعداد دانلود:
17
نرم‌افزار مورد نیاز:
Adobe Illustrator
فرمت فایل:
AI , EPS , JPG
ورژن:
2019 به بالا
لایه باز:
بله
حجم فایل:
17 مگابایت
مد رنگی:
RGB
رنگ:
مشکی قرمز
رزولوشن:
300
سایز:
نامحدود