دانلود فایل پلنر کودک (دختر)
توضیحات

برنامه ریزی اهمیت بسیار بالایی برای تمامی افراد در تمامی سنین دارد و برنامه ریزی برای کودکان حتی اهمیت بیشتری دارد! چراکه با برنامه ریزی برای کودک به او، مسئولیت پذیری، نظم، خودکنترلی، مدیریت زمان، داشتن عادت های صحیح و بسیاری از مهارت ها و توانمندی های دیگر یاد می دهید. از طرفی اگر کسی از سن کودکی شروع به برنامه ریزی کند، در سنین بالاتر برنامه ریزی به اصلی مهم در زندگی اش تبدیل می شود. 

از طرفی، برای سنین قبل از دبستان، در بین فایل ها یا پلنرهای چاپی، پلنر مناسبی وجود ندارد، چراکه در بیشتر آن ها، چیزی که تغییر کرده است تنها تصاویر جلد و کادر صفحه است که کودکانه شده! و این اصل مهم که کودک در آن سن نوشتن و خواندن را کامل یاد ندارد، در نظر گرفته نشده است. همچنین در این سنین، کودک دارای دید بصری است و به دنبال چیزهای ملموس و عینی می گردد به همین دلیل استفاده از پلنر تصویری برای برنامه ریزی کودکان اهمیت زیادی دارد.

این پلنر کاملا برای یک کودک طراحی شده است! چراکه هرگز در آن از متن استفاده نشده و حتی ساعت انجام کارها هم، به صورت تصویری در فایل گنجانده شده است. برنامه ریزی انجام شده در فایل هم یک برنامه اصولی و مناسب برای کودک است؛ اما اگر شما با توجه به شرایط خود و کودک دنبال برنامه ای دیگر هستید می توانید از جدول خام موجود در فایل و المان ها برای ساخت برنامه ای جدیدتر استفاده کنید.

در ادامه، راهنمای المان های برای والدین قرار داده شده است

چرا این پلنر را دانلود کنم!؟

افزایش نظم در کودکان

ایجاد مهارت مدیریت زمان از کودکی

بصری بودن برنامه و قابل تشخیص بودن برای کودکان

جذابیت بالای برنامه به دلیل بصری بودن و شباهت آن به بازی

حفظ تعادل در فعالیت های حرکتی در برنامه

حفظ تعادل در فعالیت با رایانه، تلویزیون و گوشی در برنامه

اهمیت به ساعت مناسب خواب برای کودکان 

داشتن راهنمای تصاویر در فایل

ایجاد مهارت خواندن ساعت برای کودکان

 

پیش نمایش فایل

سایر نمونه کارها
دانلود فایل PDF پلنر سالانه 1403
دانلود پلنر سال تحصیلی
سوالات و نظرات
برای ارسال سوال و نظر ابتدا وارد و یا عضو سایت شوید.
اطلاعات فایل
تاریخ انتشار:
29 تیر 1402
تعداد فروش:
4