کاتالوگ و بروشور  شرکتی و تبلیغاتی
توضیحات

 

کاتالوگ شرکتی و بیزینسی  لایه باز 8 صفحه ای 

فرمت : eps

مفهوم کاتالوگ چیست و شامل چه چیزهایی است؟

بصورت کلی به مجموعه‌ای از اطلاعات مفید و کاربردی که به منظور ارائه به مشتری در جهت راهنمایی و معرفی محصول توسط شرکت مبدا در قالب یک دفترچه جمع‌آوری شده است کاتالوگ می‌گویند. کاتالوگ‌ها به نوعی واسطه بین فروشندگان و خریداران یک محصول است که می‌تواند با در اختیار گذاشتن اطلاعات کامل یک محصول به خرید آن توسط یک مشتری کمک کند. در کاتالوگ‌ها تمامی نکات و جزئیات یک محصول که اهمیت زیادی برای مشتری یا خریدار دارد ذکر خواهد شد و فرد با خواندن کاتالوگ به نکات خوبی در مورد آن محصول خواهد رسید.

بطور کلی یک کاتالوگ اهداف گوناگونی دارد که به آن‌ها می‌پردازیم:

  1. اطلاعات: کاتالوگ‌ها برای اطلاع دادن به مشتریان توسط شرکت‌ها می‌باشد. اطلاعات شرکت و محصول در کاتالوگ‌ها جمع‌آوری می‌شود و فرد خواننده می‌تواند با خواندن کاتالوگ به اطلاعاتی در مورد شرکت نیز برسد.
  2. تبلیغات: کاتالوگ شما در مرحله اول دید مشتری را به سمت شما برمیگرداند و اولین چیزی که مشتری با آن برخورد می‌کند قالب طراحی کاتالوگ شما و زیبایی آن است. پس برای تبلیغ برای کسب و کار خود می‌توانید روی این ابزار حساب کنید.
  3. می‌توان گفت کاتالوگ‌ها صرفا برای واسطه‌های خرید و فروش تهیه و تولید می‌شود. منظور همان افرادی است که مسئولیت معرفی محصول و فروش آن را در شرکت مبدا بر عهده دارند.

ویژگی‌های یک کاتالوگ تبلیغاتی خوب الکترونیکی، چاپی و دیجیتالی

یک کاتالوگ خوب و پرمحتوا باید ویژگی‌هایی داشته باشد تا بتواند نظر مشتریان را نسبت به شرکت جلب کند و آن‌ها را به خرید از شرکت ترغیب کند. در ادامه به ویژگی‌های یک کاتالوگ خوب خواهیم پرداخت:

یک کاتالوگ خوب کم حجم است و زمان مطالعه کمی را از مشتریان خواهد گرفت و در عین حال دارای بیشترین اطلاعات مورد نیاز فرد می‌باشد. همچنین کاتالوگ‌ها باید به راحتی توانایی حمل و نقل داشته باشند و سنگینی و ابعاد و اندازه آن‌ها موجب ناراحتی نشود.

زیاده گویی در مورد محصول در بعضی مواقع نتیجه عکس به همراه دارد. خواننده با خواندن حجم زیادی از توضیحات در مورد یک محصول ممکن است خسته شود و نتیجه معکوسی در مورد نظرش داشته باشد پس بهتر است قالب طراحی کاتالوگ به گونه‌ای باشد تا بیشترین مفهوم در خلاصه‌ترین حالت ممکن بیان شود.

قالب طراحی کاتالوگ باید به گونه‌ای باشد که در آن متن و تصویر به توازن رسیده باشند و بتوان برای توضیحات تکمیلی یک متن تصویری از آن نیز در قالب طراحی کاتالوگ داشته باشیم که اثرگذاری بیشتری نیز خواهد داشت.

 

 

 

 

 

 

 

   

نکته: این فایل وکتور است و برای استفاده به صورت لایه باز و قابل ویرایش، باید در نرم‌افزار ایلوستریتور (Illustrator) در کامپیوتر باز شود، در فتوشاپ و نرم‌افزارهای دیگر بدون لایه و غیرقابل ویرایش است.

سایر نمونه کارها
قالب بنر وبسایت تبلیغاتی فروش
قالب آماده پست اینستاگرام

قالب آماده پست اینستاگرام

بهنام داداشی بهنام داداشی

تاریخ انتشار: 09 اردیبهشت 1403
قالب لایه باز پوستر و تراکت تبلیغاتی
سوالات و نظرات
برای ارسال سوال و نظر ابتدا وارد و یا عضو سایت شوید.
اطلاعات فایل
تاریخ انتشار:
14 مرداد 1402
تعداد فروش:
3
نرم‌افزار مورد نیاز:
Adobe Illustrator
فرمت فایل:
AI , EPS , JPG
ورژن:
2017 به بالا
لایه باز:
بله
حجم فایل:
2 مگابایت
مد رنگی:
CMYK
رنگ:
آبی و سفید
رزولوشن:
300
سایز:
A4 و A5