تابلو سر دفتر پیشخوان طرح جدید - لایه باز با فرمت فتوشاپ
توضیحات

تابلو سر دفتر پیشخوان

طرح جدید - لایه باز با

فرمت فتوشاپ

 

 

طرح لایه باز دفتر پیشخوان

دفتر پیشخوان یکی از مهمترین مراکز ارائه خدمات به شهروندان است و برای بهبود عملکرد و افزایش رضایتمندی مشتریان، پیشنهاد می‌شود که از یک طرح لایه باز در دفتر پیشخوان استفاده شود. در ادامه توضیحاتی در این رابطه ارائه می‌شود:

لایه اول: پذیرش درخواست مشتری در این لایه، مشتریان برای دریافت خدمات به دفتر پیشخوان مراجعه می‌کنند. برای ارائه خدمات بهتر، پیشنهاد می‌شود که یک پایگاه داده مشتریان در نرم‌افزار دفتر پیشخوان ایجاد شود. هر مشتری با شماره ملی یا شماره شناسنامه وارد سیستم شده و در صورت تکراری بودن اطلاعات، سیستم آن را به صورت خودکار شناسایی می‌کند.

لایه دوم: ارزیابی درخواست پس از ثبت درخواست مشتری، درخواست مورد ارزیابی قرار می‌گیرد تا با توجه به شرایط و محدودیت‌های مربوط به هر خدمت، به مشتری پاسخ داده شود. برای این منظور، یک سامانه اتوماسیون پشتیبانی ایجاد می‌شود که این امکان را به دفتر پیشخوان می‌دهد تا بتواند به صورت سریع و کارآمد به درخواست مشتریان پاسخ دهد.

لایه سوم: پرداخت هزینه پس از تایید درخواست، مشتری باید هزینه خدمات را پرداخت کند. برای این منظور، در دفتر پیشخوان یک سامانه پرداخت الکترونیکی قرار داده می‌شود تا مشتریان بتوانند با استفاده از کارت بانکی یا پرداخت اینترنتی

لایه چهارم: ارائه خدمات بعد از پرداخت هزینه، خدمات مورد نظر به مشتری ارائه می‌شود. در این لایه، پیشنهاد می‌شود که برای هر خدمت، یک سیستم اتوماسیونی مستقل و مجزا ایجاد شود تا بتوان به صورت بهینه و کارآمد، به درخواست‌های مشتریان پاسخ داد. برای این منظور، می‌توان از سیستم‌هایی مانند صندوق‌های الکترونیکی، سامانه‌های پیامکی و سایر روش‌های الکترونیکی استفاده کرد.

لایه پنجم: پایش و ارزیابی در این لایه، فعالیت‌های دفتر پیشخوان پایش شده و به منظور بهبود رضایتمندی مشتریان، عملکرد و عملیات دفتر پیشخوان ارزیابی می‌شود. برای این منظور، می‌توان از سیستم‌های مدیریت روابط با مشتریان (CRM) و سایر روش‌های پیشرفته تجزیه و تحلیل داده‌ها استفاده کرد.

با اجرای این طرح لایه باز در دفتر پیشخوان، عملکرد و کارآیی دفتر پیشخوان بهبود یافته و رضایتمندی مشتریان افزایش می‌یابد. همچنین، این طرح می‌تواند هزینه‌ها و زمان مورد نیاز برای ارائه خدمات را کاهش دهد و به صورت کلی، بهبود کیفیت و کارآیی دفتر پیشخوان را به ارمغان بیاورد.

سایر نمونه کارها
قالب تکسچر متن و اطلاع رسانی
قالب تکسچر تبریک روز معلم
تکسچر و بک گراند قرمز و مشکی
فایل های مشابه
طرح بنر دفتر پیشخوان psd
سوالات و نظرات
برای ارسال سوال و نظر ابتدا وارد و یا عضو سایت شوید.
اطلاعات فایل
تاریخ انتشار:
22 شهریور 1402
تعداد فروش:
15
نرم‌افزار مورد نیاز:
Adobe Photoshop
فرمت فایل:
PSD
ورژن:
2018
لایه باز:
بله
حجم فایل:
5 mg
مد رنگی:
CMYK
رنگ:
آبی زرد
رزولوشن:
300 dpi
سایز:
100*250 cm