صحنه آماده ایوان مقرنس
توضیحات

صحنه آماده ایوان مقرنس

صحنه آماده ایوان مقرنس با کاشی هفت رنگ با نرم افزار تری دی مکس شبیه سازی و مدلسازی شده است و در نسخه سال 2015 ذخیره گردیده است موتور رندر استفاده شده در صحنه آماده ایوان مقرنس با کاشی هفت رنگ ، موتور وی ری است و نورپردازی و متریال ها و .. همگی پردازش این موتور رندر میباشند. صحنه آماده ایوان مقرنس با کاشی هفت رنگ شامل آبجکت ایوان و آبجکت مقرنس است این محصول یک صحنه آماده سنتی میباشد زیرا معماری آن با الگوبرداری از معماری سنتی ایران طراحی شده است.

دانلود صحنه آماده ایوان مقرنس 

شما با خرید و دانلود صحنه آماده ایوان مقرنس با کاشی هفت رنگ یک فایل تری دی مکس نسخه 2015 و یک پوشه حاوی کلیه تکسچرهای استفاده شده به همراه پنج رندر از این محصول را دریافت مینمایید. اطلاعات تماس با من (سبحان حامد ، شبیه ساز این محصول) در فایل txt  درون محصول موجود است.

طراحی صحنه آماده ایوان مقرنس با کاشی هفت رنگ

در ادامه توضیحاتی درباره منابع طراحی صحنه آماده ایوان مقرنس با کاشی هفت رنگ خدمت خریداران عزیز ارائه میشود.

• نام قوس استفاده شده در آبجکت ایوان مقرنس این محصول قوس مربع میباشد. منبع ترسیم این قوس مربع کتاب طاق و قوس در معماری ایران با گردآوری حسین زمرشیدی است.

• طرح دوبعدی آبجکت مقرنس استفاده شده در این صحنه آماده سنتی برگرفته از کتاب احیای هنرهای از یاد رفته است این کتاب آموزه های حسین لرزاده با گردآوری مهناز رییس زاده و حسین مفید است. در تکمیل توضیح مقرنس باید بیان نمود که در طراحی آن به خصوص در محل اتصال مقرنس به لبه های جلویی قوس تغییراتی اعمال شده است. آبجکت مقرنس استفاده شده در محصول صحنه آماده ایوان مقرنس با کاشی هفت رنگ از نوع مقرنس هفت قطار است یعنی هفت سطح و level ارتفاعی مساوی دارد.

• طرح کلی نقوش اسلیمی و ختایی استفاده شده در کاشی کاری هفت رنگ این ایوان مقرنس از کتاب رسم المشق تذهیب و ختایی و کتاب آموزش تذهیب اسلیمی تو پر و تو خالی گردآوری محمدرضا هنرور و رضا خنیاگر میباشد.

• طرح کلی رنگ آمیزی و ترکیب رنگی صحنه آماده ایوان مقرنس با کاشی هفت رنگ برگرفته از معماری و طرح کاشی کاری عصر صفوی در مسجد شاه عباسی اصفهان میباشد.

• واحد اندازه گیری فایل تری دی مکس محصول صحنه آماده ایوان مقرنس با کاشی هفت رنگ سانتی متر میباشد.

• آبجکت های موجود در این صحنه آماده سنتی reset xform شده اند تا تغییر مقیاس آن صفر شود و بعد به editable poly تبدیل شده اند.

ابعاد آبجکت ایوان مقرنس

اندازه دهانه آبجکت ایوان مقرنس این صحنه آماده سنتی 10 متر و عمق آن 5 متر میباشد.

توضیحات تکمیلی

تمامی بخش های این محصول به صورت منظم لایه بندی شده است. شما میتوانید در قسمت لایه ها به صورت جداگانه ایوان مقرنس با کاشی کاری هفت رنگ را نمایان یا خاموش نمایید و یا سایر بخش ها مانند درخت های صحنه ، چراغ ها ، برگ ها ، حجره ها ، آجرهای لبه بام آجرهای پوزه گاوی و دندان موشی و یا کثیفی های شره آب که با vray decal ساخته شده اند را میتوانید نمایان و یا پنهان نمایید.

چنانچه سوالی درباره این محصول داشتید و یا سفارش مدلسازی و طراحی سنتی داشتید میتوانید به آدرس ایمیل من به نشانی alast.1372@gmail.com پیام دهید.

بازدیدکنندگان علاقمند به معماری سنتی و ایرانی را به بازدید از سایر محصولاتم در صفحه پروفایل دعوت مینمایم. شما برای بازدید سایر نمونه کارهای من میتوانید بر روی عبارت زیر کلیک نمایید.

مشاهده سایر نمونه کارهای من در پروفایل

 

برخی از محصولات مدلسازی و شبیه سازی شده من مانند

 

سایر نمونه کارها
تکسچر و مدل سه بعدی خوون چینی

تکسچر و مدل سه بعدی خوون چینی

سبحان حامد سبحان حامد

تاریخ انتشار: 12 اردیبهشت 1403
تکسچر آجرچینی

تکسچر آجرچینی

سبحان حامد سبحان حامد

تاریخ انتشار: 10 اردیبهشت 1403
تکسچر و مدل سه بعدی آجرکاری سنتی
فایل های مشابه
فایل اسکچاپ نمای مدرن مجتمع مسکونی 6 طبقه
طراحی آشپزخانه مدرن ایرانی

طراحی آشپزخانه مدرن ایرانی

Maziyar Jorj Maziyar Jorj

تاریخ انتشار: 09 اردیبهشت 1403
فایل اسکچاپ نمای تریبلکس دو نبش با روف گاردن
سوالات و نظرات
برای ارسال سوال و نظر ابتدا وارد و یا عضو سایت شوید.
TASVIR SAZAN
TASVIR SAZAN 14:21 - 24 دی 1402

سلام وقت بخیر من این محصول را می خوام خریداری کنم نحوه ارسال به چه صورت است

TASVIR SAZAN
سبحان حامد فروشنده 14:26 - 24 دی 1402

سلام وقت بخیر. این محصول یک فایل کامپیوتری مدل سه بعدی طراحی شده با نرم افزار تری دی مکس و وی ری هست شما میتوانید آن را انتخاب و به صورت اینترنتی خرید و دانلود کنید. این محصول دانلودی است ارسال پستی ندارد.

سبحان حامد
سبحان حامد فروشنده 16:35 - 30 آذر 1402

خریداران عزیز اگر سوالی درباره این محصول دارید میتوانید در همین بخش سوالات و نظرات و یا برای دریافت سریع تر پاسخ به ایمیل من به آدرس
alast.1372@gmail.com
پیام دهید. با تشکر

اطلاعات فایل
تاریخ انتشار:
23 آذر 1402
تعداد فروش:
3
نرم‌افزار مورد نیاز:
Autodesk 3ds
فرمت فایل:
MAX
ورژن:
2015
حجم فایل:
693 مگابایت
Render:
وی ری
نرم افزار:
تری دی مکس
رنگ:
آبی لاجوردی